2023. február 11., szombat, 10:19
Címkék: ABB automatizálás energetika kinevezés marketingkommunikációs vezető
A szakember feladata, hogy tovább erősítse az ABB hazai arculatát, brandjét és megjelenítését.
Az ABB-hez 2018-ban csatlakozott marketing kommunikációs munkatársként. Az elmúlt közel 5 év során tevékenysége középpontjában számos ügyfélközpontú kommunikációs és marketingkampány megtervezése, szervezése és irányítása állt, melyek célja, hogy az ABB Kft.-t az iparág meghatározó szereplőjeként pozícionálják az ügyfelek és partnerek felé. Ennek mentén szervezte a külső és belső rendezvényeket, menedzselte a vállalat PR tevékenységét és közösségi média felületeit. Dóra felelt továbbá az ABB Kft. munkavállalói elkötelezettség fokozásához kapcsolódó tevékenységek kommunikációjáért.
Kalapáti Dóra, az ABB Kft. marketing és kommunikációs vezetője
A szakember a Szegedi Tudományegyetem kommunikáció szakán szerzett diplomát, ezt követően másodképzésként az International Business School Budapest - University of Buckingham angol nyelvű, MsC in Marketing Management szakát végezte el.
Dóra elhivatott a folyamatos fejlődés és a változó piaci igényeknek megfelelő új marketing kommunikációs trendek iránt, ezzel is hozzájárulva az ABB termékeinek és megoldásainak ismertségéhez, és annak megértéséhez, hogyan teremt a vállalat értéket az ügyfelei számára. „Büszke vagyok arra, hogy olyan cégnél dolgozhatok, amelynél kiemelten fontos az innováció, a fenntarthatóság, az integritás és az emberközpontú szemlélet” – mondta el kinevezése kapcsán Kalapáti Dóra.
Kalapáti Dóra 2023. január 16-tól tölti be a marketing és kommunikációs vezetői pozíciót.