Bangó Zsolt az Audi Hungariával 2019 év végén került kapcsolatba. Egy új szakmacsoport formálódó területére jelentkezett, és azóta is költségelemző mérnökként dolgozik. Állandóan újdonságokat tanul, fejlődik, új technológiákat ismer meg és komplex feladatokkal foglalkozik nap mint nap. Szeret nemzetközi környezetben érvényesülni és mindezt biztosítja számára a költségelemzés csapata. Sőt, a területen történő hatékony munkavégzéshez minderre szükség is van.
Elsőre sokak számára nem megszokott döntésnek tűnhet Kovács Tamás pályaválasztása. A Budapesti Műszaki Egyetemen szerzett gépészmérnöki diploma átvételével rögvest vezetővé avanzsált borsodi fiatalember ugyanis minden munkahelyváltáskor vezetői szerepkörben maradt. 2019 decemberében fontos döntést hozott, amikor az Audi Hungaria munkatársa lett – méghozzá költség- és értékelemző mérnökként. Megfontolt döntések sorozata, a véletlen játéka és egy új élet kezdete.
Mérnök vagy beszerző? Az Audi Hungaria szériabeszerzésén nincs élesen elkülönítve a két szakma egymástól. Mérnökként beleláthatunk a technológiai kérdésekbe és megoldásokba, hiszen fontos, hogy megértsük a termékeinkhez kapcsolódó folyamatokat. Akit viszont a gazdasági szemléletmód motivál, számára is megfelelő kihívásokat jelent a beszerző feladatkör. Ez a komplexitás keltette fel kollégánk, Iván László figyelmét, aki hét év után, analízismérnök munkakörből váltott a szériabeszerzés területére. Éles szakmaváltás vagy „csak” bizonyos mértékű szemléletváltás? Cikkünkből kiderül, milyen lehetőségeket rejt a bővülő csapat a műszaki pályán tevékenykedő szakemberek számára.
Az E-transzformáció elnevezésű projekt keretében az Audi Hungaria bővíti e-motorgyártását, szélesíti műszaki fejlesztése kompetenciáit, valamint felkészíti járműgyártását az elektromos korszakra.
Az Audi Hungariánál a Beszerzés szakterülete az új Költség- és értékelemzés osztállyal bővíti portfólióját. Az új szakterületről cikkünkből kiderül, milyen lehetőségeket rejt a bővülő csapat a műszaki pályán tevékenykedő szakemberek számára.
A Széchenyi István Egyetem Audi Hungaria Járműmérnöki Kar dékánja, dr. Hanula Barna, A járműfejlesztő mérnökök jövője címmel tart inspiráló előadást 2018. november 10-én a Fejlesztőmérnökök Napján, Győrben!
Eljátszadoztál már a gondolattal, hogy az Audi Hungaria prémium kategóriás hajtásainak, vagy járműveinek fejlesztésével foglalkozz?
Érdeklődsz a műszaki fejlesztés iránt? Esetleg már el is játszottál a gondolattal, hogy az Audi Hungariánál prémium kategóriás hajtások vagy járművek fejlesztésével foglalkozz?
Villanyozd fel magad! Szeptember 14-én péntek este égve maradnak a lámpák a Járműhajtás Fejlesztés és az E-motorgyártás területén!
A győri Audi Hungarianál a gyártástechnológia-tervezés a gyártási folyamatok legfontosabb alappillére. A technológiák, a folyamatok és a berendezések optimális működése nélkül nem készülhetne el az évitöbb mint százezer jármű és közel kétmillió motor, amelyek az Audi Hungariát a világ legnagyobb motorgyárává teszik.
„Nagyon érdekes kihívás a termelésről érkező igényekre hatékony és újszerű informatikai megoldásokkal szolgálni – és így szüntelenül követni az újonnan felbukkanó technikai lehetőségeket.” – fogalmazott Németh András az IThon.info pályázatán.
„Egy olyan nagy vállalatnál, mint az Audi Hungaria, még hat év után is van lehetőség újabb és újabb kihívásokat találni, ami különösen érdekes része ennek a szakmának.” – fogalmazott Szakál József az IThon.info pályázatán.
“Munkánknak köszönhetően lesz az innováció a hétköznapok része.” – mondja Németh András, amikor a feladatairól kérdezik. “Munkakörömet tekintve rendszer- és folyamatintegrátor vagyok az Audi Hungariánál Győrben.”
Az Audi Hungaria Zrt. új imázsfilmjében megtekinthetitek, milyen egy átlagos nap a győri Audi gyárban. Ami másnak csak munka, az az Audi Hungaria dolgozóinak dinamizmus, fejlődés, csúcsminőség, stabilitás, science-fiction, jövőfókusz, önmegvalósítás. SOME CALL IT GYŐR. WE CALL IT: HOME! Jelentkezz hozzánk! Legyél te is a kollégánk! www.audi.hu/karrier www.somecallitwork.hu
A világ tele van csodálatos emberekkel, tehetséges emberekkel, akiknek a munkájából sokszor alig látunk valamit, mert sikereik ritkán hangosak. Az információmenedzsment területén dolgozók egy darabka jövőt hoznak a mába, amikor az Audi AG termelést támogató szoftvereit fejlesztik.
Az elektromos és önvezető autók világa afelé tart, hogy az autók egymással, illetve a környezetükkel kommunikálnak a jövőben. Ehhez az autóiparban is nélkülözhetetlen az informatika, amely óriási lehetőségeket tartogat a fiatal tehetségek számára.
A kísérleti motorgyártás az autóipar szívsebészete. Különleges terület – még a világ legnagyobb motorgyárán belül is. Ritka az a pillanat, amikor lehetőséget kínálunk villamosmérnök, gépészmérnök vagy mechatronikai mérnök végzettségűeknek, hogy egy rendkívül innovatív környezetben, egy folyamatosan kihívásokat kereső csapat tagja legyen. Pedig az Ön sikertörténete itt és most kezdődhet!
A kísérleti motorgyártás az autóipar szívsebészete. Különleges terület – még a világ legnagyobb motorgyárán belül is. Ritka az a pillanat, amikor lehetőséget kínálunk villamosmérnök, gépészmérnök vagy mechatronikai mérnök végzettségűeknek, hogy egy rendkívül innovatív környezetben, egy folyamatosan kihívásokat kereső csapat tagja legyen. Pedig az Ön sikertörténete itt és most kezdődhet!
Mérnök vagy? Fejlesztési területen dolgozol? Ragadd meg az alkalmat! Az Audi Hungaria kitárja kapuit, és június 10-én, az Audi Hungaria Fejlesztőmérnökök Napján beenged fejlesztési szakterületi műhelyeibe, és exkluzív információkat ad fejlesztéseiről.
Az autóipari trendeket figyelembe véve megjósolható, hogy a következő néhány évben meghatározó lesz a villamos gépek számának növekedése a járművek hajtásában. A villamos hajtás dinamikus vezetési élményt ad sofőrjének, és dinamikus fejlődési lehetőséget az Audi Hungaria Zrt-nek. Merre tart a győri e-motor?
A villamos hajtás dinamikus vezetési élményt ad sofőrjének, és dinamikus fejlődési lehetőséget az Audi Hungaria Zrt-nek. Merre tart a győri e-motor? Gulyás Gusztáv, a Járműhajtás Fejlesztés osztályvezető mérnöke mesél arról, milyen innovatív technológiákkal találkozott Győrben az elmúlt hat évben.
Az Audi Hungaria azon leendő mérnök munkatársainak jelentkezését várja gyártástechnológia-tervezés szakterületeire, akik egyedi és innovatív technológia segítségével, nagy felelősséggel járó munkakört kívánnak betölteni egy igazán izgalmas munkakörnyezetben.
Huawei Labor és Akadémia létesül a győri Széchenyi István Egyetemen 2016-ban, amelynek megvalósulásához a Huawei mintegy 100 millió forint értékben nyújt támogatást. Az Akadémia létrehozásának célja a hazai felsőoktatás versenyképességének növelése, közvetlen kapcsolat létrehozása az oktatás szereplői és az ipar között, gyakorlat- és piacorientált képzést biztosítva a résztvevőknek.
Évente 250 szakmunkástanuló vesz részt az Audi Hungaria Motor Kft.-nél a duális szakképzésben; a napokban 150-en kezdték meg gyakorlati vizsgájukat a vállalatnál - tájékoztatta a járműgyár az MTI-t.
Társaiknál három-négyszer jobb elhelyezkedési esélyt szereznek és 40-50 ezer forinttal a szakmunkásátlagbér feletti keresetre számíthatnak azok, akik duális szakképzésen végeztek - emelte ki Komáromi Róbert, a Nemzeti Munkaügyi Hivatal (NMH) főigazgatója szerdán Győrben, sajtótájékoztatón.
Az európai gépjárműiparban jelenleg is átrendeződés zajlik, amelynek egyik hozadéka, hogy a kelet-közép-európai térség egyre nagyobb szeletet hasít ki magának – olvasható a PwC, a világ vezető pénzügyi tanácsadó cégének április 11-én bemutatott tanulmányában.
Győrbe küldi járműfejlesztést tanulni fiatal szakembereit az Audi.
A műszaki egyetemek és főiskolák mérnökhallgatói által épített járművek nemzetközi versenyét rendezik meg a győr-gönyűi kikötő betonján augusztus 17. és 20. között.
Mintegy 12 millió eurós beruházással épít száznál több embernek munkát adó új logisztikai központot Győrben a német Rudolph cégcsoport.
Tovább fejlődik a győri Széchenyi István Egyetemen a Belsőégésű Motorok Tanszék, miután május 2-án felavatták az intézmény új épületét, mely az Audi Hungaria Motor Kft., Győr városa és az egyetem együttműködésében valósult meg.
Negyedik alkalommal nyerte el a "Legvonzóbb Munkáltató" címet az Audi Hungaria Motor Kft. A vállalat idén négyszáz diplomás munkatárs felvételét tervezi, főként az épülő győri gyárba, de a motorgyártó részleghez, a gyártásszervezéshez és a kísérleti motorgyártó központba is új kollégák kellenek.
A piaci igényekre reagálva szükséges, hogy már az alsó-, illetve a középfokú oktatásban is kiemelt fókuszterület legyen a járműipar. Magyarország autóipari fellegváraiban egyre égetőbb a szakemberhiány, ezért a nagy konszernek tudatosan keresik az együttműködést a helyi főiskolákkal, egyetemekkel, hogy kiképezzék, és időben magukhoz kössék a szükséges szakembereket.