Rekordsebességgel, 8 hónap alatt végezték el az épülő gyár villamosenergia-ellátásához szükséges alapinfrastruktúra-fejlesztés munkálatait.
A BMW Group-nál mindent a szenvedély mozgat. Így válik egy szakma hivatássá. Hajt bennünket, hogy megújítsuk a mobilitás világát és innovatív ötleteket vigyünk az utakra. A közös projektek iránti lelkesedés erős egységgé kovácsolhatja a csapatot, ahol minden vélemény érték. Csak akkor alakíthatjuk együtt a jövőt, ha a tapasztalat, a magas szintű szakmai folyamatok és a munka szeretete egyesül.
Javában zajlik a BMW Group legújabb gyáregységének, a 140.000 m2-en elterülő akkumulátor-összeszerelő üzemének építése, ahol a BMW Neue Klasse modellekben használt hatodik generációs akkumulátorokat készítik majd.
At the BMW Group, everything starts with passion. It turns a profession into a vocation. It drives us to keep reinventing mobility and bring innovative ideas onto the roads. Enthusiasm for joint projects turns a team into a strong unit where every opinion is valued. It is only when expertise, highly professional processes and enjoyment of work unite that we can shape the future together.
At the BMW Group, everything starts with passion. It turns a profession into a vocation. It drives us to keep reinventing mobility and bring innovative ideas onto the roads. Enthusiasm for joint projects turns a team into a strong unit where every opinion is valued. It is only when expertise, highly professional processes and enjoyment of work unite that we can shape the future together.
„Találkozzon a szenvedélyünk!” – szól az autóipari márka szlogenje, amely nemcsak a kollégák ambícióinak, ötleteinek ad teret, de rendszeresen együttműködik olyan startupokkal, vállalatokkal, egyetemekkel is, akikkel valóban hasznos innovációk kifejlesztésén dolgozhat.
If you’re passionate about changing the way the world moves for good then there’s never been a more exciting time to be part of the BMW Group.
2022. június 1-én, az üzem ünnepélyes alapkőletételén újabb izgalmas részletek derültek ki a 400 hektáron épülő gyárról, amely 150 000 autó/év gyártási kapacitásával nem csupán a BMW Group elektromos mobilitásra történő átállásában játszik majd kulcsszerepet, de a gyártási technológia és járműkoncepció teljes újragondolásának köszönhetően új mércét állít a világ autóipara számára.
Ha szeretne pozitív változásokat elérni, akkor ennél még sosem volt egy megfelelőbb időpont arra, hogy csatlakozzon a BMW Group-hoz!
A BMW Group debreceni gyárának fejlesztése a tervezett ütemben halad: a gigantikus, 400 hektáros területen kezdetét vette a létesítmények felépítése, mely első körben a központi irodát, a képzési központot, az adatközpontokat és a további infrastrukturális épületeket érinti, de még idén megkezdik a munkát a termelőlétesítményeken is, melyek falai között új generációs elektromos autók készülnek majd a BMW Group leginnovatívabb, magasan automatizált gyártósorain. A gyár alapkőletételére június elején kerül sor.
A hajtásrendszerek, szervoalkatrészek és hajtáselektronikai termékek fejlesztésére, gyártására és telepítésére specializálódott nemzetközi vállalat munkatársakat keres Magyarországon.
Bangó Zsolt az Audi Hungariával 2019 év végén került kapcsolatba. Egy új szakmacsoport formálódó területére jelentkezett, és azóta is költségelemző mérnökként dolgozik. Állandóan újdonságokat tanul, fejlődik, új technológiákat ismer meg és komplex feladatokkal foglalkozik nap mint nap. Szeret nemzetközi környezetben érvényesülni és mindezt biztosítja számára a költségelemzés csapata. Sőt, a területen történő hatékony munkavégzéshez minderre szükség is van.
A svájci tulajdonú KOMAX hazai leányvállalata külsős projektmenedzsereket keres időszakos munkavégzésre.
A koronavírus-járvány első hullámában több százezer magyar vált munkanélkülivé, ezért rengeteg helyre úgy is tömegesen érkeztek pályázatok, hogy meg sem hirdettek pozíciót. 2021-re kiszámíthatóbb lett a helyzet, de a cégek zömében nem tízesével veszik fel az embereket, hanem egy-egy posztra. Vasvenszki Zsolt, a Manitox Kft. HR-stratégája szerint az álláshirdetéseknél fontos odafigyelni arra, hogy valóban bejelentett munkáról legyen szó. Mint mondta, legtöbbször nem tüntetik fel a juttatásokat a vállalatok, de ha ezeket is hozzászámoljuk az alapbérhez, akkor már sok esetben egy jóval kecsegtetőbb összeget kaphatunk, mint akkor, ha csak az alapfizetést nézzük.
Az ipari szektorban a magyar informatikusoknak, mérnököknek - amennyiben nem egy saját startup kockázatos alapításán törik a fejüket -, kevés lehetőségük van képességeiknek megfelelő, kevésbé monoton munkát végezni. A legtehetségesebb, saját fejlődésükre törekvő, nemzetközi tapasztalatot kereső mérnök-informatikusok számára, akik nemcsak használni, hanem alakítani is szeretnék a negyedik ipari forradalmat követő fejlődést, néhány kivételtől eltekintve könnyen egy kevésbé izgalmas, zárt hazai környezetben találhatják magukat.
Elsőre sokak számára nem megszokott döntésnek tűnhet Kovács Tamás pályaválasztása. A Budapesti Műszaki Egyetemen szerzett gépészmérnöki diploma átvételével rögvest vezetővé avanzsált borsodi fiatalember ugyanis minden munkahelyváltáskor vezetői szerepkörben maradt. 2019 decemberében fontos döntést hozott, amikor az Audi Hungaria munkatársa lett – méghozzá költség- és értékelemző mérnökként. Megfontolt döntések sorozata, a véletlen játéka és egy új élet kezdete.
Mérnök vagy beszerző? Az Audi Hungaria szériabeszerzésén nincs élesen elkülönítve a két szakma egymástól. Mérnökként beleláthatunk a technológiai kérdésekbe és megoldásokba, hiszen fontos, hogy megértsük a termékeinkhez kapcsolódó folyamatokat. Akit viszont a gazdasági szemléletmód motivál, számára is megfelelő kihívásokat jelent a beszerző feladatkör. Ez a komplexitás keltette fel kollégánk, Iván László figyelmét, aki hét év után, analízismérnök munkakörből váltott a szériabeszerzés területére. Éles szakmaváltás vagy „csak” bizonyos mértékű szemléletváltás? Cikkünkből kiderül, milyen lehetőségeket rejt a bővülő csapat a műszaki pályán tevékenykedő szakemberek számára.
Új akciótervében a Fujitsu hat olyan cselekvési pontot azonosított, amelyek révén a szervezetek túltekinthetnek a COVID-19 világjárvány által megkövetelt azonnali munkaerő-gazdálkodási intézkedésékeken.
Az E-transzformáció elnevezésű projekt keretében az Audi Hungaria bővíti e-motorgyártását, szélesíti műszaki fejlesztése kompetenciáit, valamint felkészíti járműgyártását az elektromos korszakra.
A fiatalok 27%-a vesztette el a munkáját és 32%-uk számít általános bércsökkenésre a koronavírus hatásai nyomán. Leginkább a szakképzésben tanuló fiatalok aggódnak a korona vírus miatt kialakult helyzet miatt és a bölcsészek érzik magukat leginkább érintettnek a negatív következményekkel. Országos kutatás eredményeit publikálta a Zyntern.com Állásportál.
Kevesen tudják, hogy a közösségi háló szinte mindent tud rólunk, több mint 100 ezer paraméter alapján kategorizál be minket és éppen ezért hihetetlenül pontosan lehet vele célozni. A HR területen mégis sokan egyáltalán nem, vagy alapszinten használják a közösségi oldalt, pedig az aktív álláskeresők számának zuhanása miatt napjainkban átlagosan már 20-25 százalékkal kevesebben jelentkeznek egy-egy pozícióra. A Facebook munkaerő-toborzásban betöltött szerepéről Petik Roland, a PRO-Marketing Online Tanácsadó Iroda ügyvezető igazgatója beszélt a TechMonitornak.
Életfilozófia, tudatos karriertervezés, honvágy, vagy a véletlenek szerencsés konstellációja? Talán mindez együtt támogatta Miletics László pályafutásának elindulását az Audi Hungaria Zrt. Járműhajtás Fejlesztésének területén. Az áttörést egy szakmai rendezvény jelentette számára tavaly novemberben, a Fejlesztőmérnökök napja, ami új köntösben idén május 10-én kerül megrendezésre az Audi győri gyártó telephelyén.
Érzed és tudod, hogy másképp is lehetne, mégis tolod tovább és minden nap bemész ugyanoda, pedig az egészet a hátad közepére nem kívánod. Vagy már annyira megszoktad, hogy egyszerűen meg sem fordul a fejedben az, hogy másképp is lehetne?
Az év első hazai állásbörzéjét rendezi az Óbudai Egyetem február 27-én Óbudán és 28-án Józsefvárosban. A két campus ismét megtelik ismert hazai és nemzetközi cégek standjaival, képviselőivel, akik szakmai gyakorlati-, és szabad álláshelyek kínálatával várják a hallgatókat.
Az Európai Bizottság nemrég egy látványos charton foglalta össze, hogy mennyiben fog változni a munkavégzés a jövőben, milyen szakmák fognak eltűnni, és milyen területek fognak felemelkedni az egyre magasabb fokú digitalizáció és az ipar 4.0 következtében.
Villanyozd fel magad! Szeptember 14-én péntek este égve maradnak a lámpák a Járműhajtás Fejlesztés és az E-motorgyártás területén!
A KSH 2017-es munkaerőpiaci folyamatok vizsgálata kimutatta, hogy a gazdasági növekedés a korábbinál több területen eredményezett munkaerőhiányt, tavaly éves átlagban 23 százalékkal haladta meg a munkáltatók által betöltésre váróként jelentett álláshelyek száma az egy évvel korábbit, az utolsó negyedévben már 100-ból 2,4 álláshely volt üres. A krónikus munkaerőhiányt a belső tartalékok feltárásával is enyhíthetik a cégek, ennek rengeteg pozitív hozadéka van a cég dolgozóira nézve is, a túlóra csökkenés mellett a leterheltség is normalizálódik. A MOTIMENT módszertannal mérve egy több száz fős szervezetnél, az egyenként kimutatott alig pár másodpercnyi holt idők (mikroveszteségek) éves szinten akár tízmillió forint nagyságrendű megtakarítást rejthetnek.
A győri Audi Hungarianál a gyártástechnológia-tervezés a gyártási folyamatok legfontosabb alappillére. A technológiák, a folyamatok és a berendezések optimális működése nélkül nem készülhetne el az évitöbb mint százezer jármű és közel kétmillió motor, amelyek az Audi Hungariát a világ legnagyobb motorgyárává teszik.
“Munkánknak köszönhetően lesz az innováció a hétköznapok része.” – mondja Németh András, amikor a feladatairól kérdezik. “Munkakörömet tekintve rendszer- és folyamatintegrátor vagyok az Audi Hungariánál Győrben.”
Az Audi Hungaria Zrt. új imázsfilmjében megtekinthetitek, milyen egy átlagos nap a győri Audi gyárban. Ami másnak csak munka, az az Audi Hungaria dolgozóinak dinamizmus, fejlődés, csúcsminőség, stabilitás, science-fiction, jövőfókusz, önmegvalósítás. SOME CALL IT GYŐR. WE CALL IT: HOME! Jelentkezz hozzánk! Legyél te is a kollégánk! www.audi.hu/karrier www.somecallitwork.hu
A világ tele van csodálatos emberekkel, tehetséges emberekkel, akiknek a munkájából sokszor alig látunk valamit, mert sikereik ritkán hangosak. Az információmenedzsment területén dolgozók egy darabka jövőt hoznak a mába, amikor az Audi AG termelést támogató szoftvereit fejlesztik.
Az elektromos és önvezető autók világa afelé tart, hogy az autók egymással, illetve a környezetükkel kommunikálnak a jövőben. Ehhez az autóiparban is nélkülözhetetlen az informatika, amely óriási lehetőségeket tartogat a fiatal tehetségek számára.
A kísérleti motorgyártás az autóipar szívsebészete. Különleges terület – még a világ legnagyobb motorgyárán belül is. Ritka az a pillanat, amikor lehetőséget kínálunk villamosmérnök, gépészmérnök vagy mechatronikai mérnök végzettségűeknek, hogy egy rendkívül innovatív környezetben, egy folyamatosan kihívásokat kereső csapat tagja legyen. Pedig az Ön sikertörténete itt és most kezdődhet!
A kísérleti motorgyártás az autóipar szívsebészete. Különleges terület – még a világ legnagyobb motorgyárán belül is. Ritka az a pillanat, amikor lehetőséget kínálunk villamosmérnök, gépészmérnök vagy mechatronikai mérnök végzettségűeknek, hogy egy rendkívül innovatív környezetben, egy folyamatosan kihívásokat kereső csapat tagja legyen. Pedig az Ön sikertörténete itt és most kezdődhet!
Mérnök vagy? Fejlesztési területen dolgozol? Ragadd meg az alkalmat! Az Audi Hungaria kitárja kapuit, és június 10-én, az Audi Hungaria Fejlesztőmérnökök Napján beenged fejlesztési szakterületi műhelyeibe, és exkluzív információkat ad fejlesztéseiről.
Több, mint ötven kiállító várta az érdeklődőket a huszadik alkalommal megrendezett Pallasz Athéné Egyetem Állásbörzén, ahol idén közel háromszáz pozíciót és szakmai gyakorlati helyet kínáltak országosan az együttműködő cégek. Számos vállalat képviselőivel találkozhattak a végzős diákok Kecskeméten a GAMF-rendezvényen, akik nem csupán műszaki területre keresnek munkavállalókat.
Folyamatosan bővíti dolgozói állományát a következő időszakban az Eckerle cégcsoport a hazai üzemegységekben. Magyarországi telephely- és munkaerő-fejlesztéseivel több száz szabad pozíciót kínál a vállalat versenyképes keresettel, több szakterületen, hosszú távon akár nemzetközi előmenetellel.
Az Audi Hungaria azon leendő mérnök munkatársainak jelentkezését várja gyártástechnológia-tervezés szakterületeire, akik egyedi és innovatív technológia segítségével, nagy felelősséggel járó munkakört kívánnak betölteni egy igazán izgalmas munkakörnyezetben.
Egyre erősebb számokat produkál a hazai autógyártás. A 2015-ös rekordbevételű év után 2016-ban dinamikusan növekszik a szektor alkalmazottainak száma, amely rendkívül jó előjel az idei bevételek tekintetében is.
Miről is szól ez a nap? A Szakértők Napja egy több éves múltra visszatekintő exkluzív rendezvény, amely során a résztvevők megismerhetik az Audi Hungaria speciális mérnöki szakterületeit, szakmai gyárlátogatásokon vehetnek részt.
A magyarországi gépipar sokszínű palettája rengeteg kihívást kínál a fiatalabb és a tapasztalattal rendelkező mérnök szakemberek számára. A testhezálló pozíció megtalálásához és egy hosszú távú karrierút megtervezéséhez az a legfontosabb, hogy tisztázza, mit akar elérni, és milyen környezetben tudja kihozni magából a maximumot.
A Lego bővíti nyíregyházi gyárát és a 30 milliárd forint értékű beruházás keretében a cég 1 600 fővel növeli munkaerő-állományát.
Szeptember 30-án az SZTE Karrier Iroda ismét vendégül látja az egyetem nyitott pozíciókat kínáló vállalati partnereit Őszi Állásbörzéjén. A régió legnagyobb munkaerő-piaci eseménye számos nívós céget csábít a Tanulmányi és Információs Központba, és bár a rendezvény fókuszában ezúttal a szakmai gyakorlatok kérdésköre lesz, a frissdiplomások és a tapasztaltabb alumnusok is megtalálják számításukat a standok között. A felkészülésben a Karrier Iroda előadásai és tanácsadói segítenek, aki pedig kénytelen kihagyni az egész napos rendezvényt, a börzét követő napokban virtuálisan is meglátogathatja a kiállítók standjait és felveheti a kapcsolatot az érdeklődését felkeltő munkaadókkal.
A műszaki terület egyre változatosabb és izgalmasabb kihívásokat tartogat a fiatal és tapasztalt szakembereknek egyaránt. Napjaink mérnöke részt vehet a világ vezető cégeinek kutatási, fejlesztési, tervezési, sőt a gyártási munkafolyamataiba is a hazai központokban. Milyen feltételeknek kell megfelelni, ha valaki a szektor meghatározó munkaadójánál szeretne elhelyezkedni? Milyen munkakörülményeket kínálnak a frissen felvett munkatársaiknak?
Tetted már fel valaha magadnak ezt a kérdést? Mérnökként jó esélyekkel indulhatsz a munkaerőpiacon, ám korántsem mindegy, hogy leendő munkaadód milyen feltételekkel és feladatokkal vár Téged. Kérdezd meg a műszaki szektor vezető cégeit, hogy milyen perspektívákat és munkakörnyezetet kínálnak!
Kíváncsi vagy, hogy mérnökként milyen lehetőségeid vannak? Szeretnél részletesebb információt kapni a pozíciókról? A HVG Állásbörzén erre van lehetőséged, ahol több mint 70 cég vár műszaki pozíciókkal!
A hazai mérnökképzés 1782-ben a II. József által alapított Institutum GeometricoHydrotechnicumban indult. 233 évvel később a magyarországi vezető autóipari, műanyagipari és IT cégek mondták el véleményüket a TechMonitornak a hazai oktatás és innováció állapotáról.
A gazdaságilag aktív népesség 6,7 százaléka volt munkanélküli Komárom-Esztergom megyében 2013 decemberében, ez az érték a rendszerváltás óta most a legalacsonyabb. - mondta hétfői sajtótájékoztatóján a kormánymegbízott.